انار میتونم به بچم بدم بخوره

۶ پاسخ

اسیدی هس زوده مخصوصا اگه رفلاکس داره

من میدم میریزم تو عصاره خوری میدم میخوره

اره من میدم از ۴ ماهگی خیلی دوس داره من با انار زردی بچم رف همون روزا اول بهش دادم از چهارماهگی هرچند روزی ی بار ۴ یا۵ دونه ابشو میدم

من چندباری در حد چند تا دونه آبشو دادم

من میدم
یمدت ابشو درمیاوردم
الان میریزم تو میوه خوری

نه اسیدی هستش تا ۹ماهگی ممنوعه

سوال های مرتبط

مامان احمد مامان احمد ۱۱ ماهگی
مامان ابوالفضل😍🐣 مامان ابوالفضل😍🐣 ۱ سالگی
مامان حامیم مامان حامیم ۱۶ ماهگی