مادران شیرده مکمل و قرص چی میخورید؟

۳ پاسخ

من ازاول تاحالا فقط کلسیم(سوپراکل)
و آهن فروفورت

من همش یادم میره بخورم

مولتی ویتامین مینرال ، ویتامین دی ، قرص فری فروت (آهن)

سوال های مرتبط

مامان پسته🩷(diba) مامان پسته🩷(diba) ۱۳ ماهگی
مامان دخملی مامان مامان دخملی مامان ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته نوزدهم بارداری
مامان دل آرا 🩷 مامان دل آرا 🩷 ۱۱ ماهگی
مامان دخترنازم🩷🎀 مامان دخترنازم🩷🎀 ۱۰ ماهگی