دکترم گفت اهن و مولتی رو بخورم
ویتامین د۳ ، کلسیم ، آهن ، مولتی ویتامین ،۳ تا ۶ ماه بعد زایمان
آناهیل هم برای ترمیم زخمت بخور تا ۱ ماه
حتما این مکملارو بخورین من دختر اولم نخوردم گفتم تموم شده دیگه ولش کن نگو چقد خوب بودن من الانم که الانه بدنم زود خسته میشه تنبل شدم تا سه ماه بعد زایماه باید میخوردم
همونای دوران بارداری . کلسیم .د . مولتی و اهن
همونا ک تو بارداری میخوردی بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.