خانمها ی دکتر خوب تو شهریار معرفی کنید

۶ پاسخ

دکتراعظم آقایی فاز یک اندیشه من بچه اولم پیش اون میرفتم خیلی خوب بود.الان دیگه اومدم تهران .اگه نزدیکم بود پیش اون میرفتم.
سنش بالاست باتجربه ست.
مراجعینشم خیلی زیاده.

عزیزم دکتر هایده اسکوئی لر فوق العاده دکتر خوبیه

نه این دکتری که من میرم خداییش اینجوری نیست

چه خرجی مثلا یعنی داروهای خاص میده

بیمارستان فوق تخصصی و اینکه دولتی هم نیست من پیش مریم دادخواه میرم دکتر خوبیه از نظر من مطب هم دارن تث اندیشه

چرا نمیری بیمارستان نور دکتر زنان خوبی داره

سوال های مرتبط

مامان پسرام💙💙 مامان پسرام💙💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسرام💙💙 مامان پسرام💙💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان عسل 👱‍♀️🩷 مامان عسل 👱‍♀️🩷 هفته سی‌ام بارداری
در انتظار فندوق در انتظار فندوق قصد بارداری
بود دیگه نیست بود دیگه نیست قصد بارداری