آیا برا جنین سی هفته آن اس تی میگیرن ؟؟

۸ پاسخ

من دیروز رفتم گرفتن عزیزم

اره میگیرن امروز من رفتم یه خانومه امده بود 17هفته بود میگفت حرکت بچم کم شده دکتره تعجب میکرد میگفت الان که اون جنین انقدر کوچولو که حرکتش شما متوجه نمیشی اون حرکت روده بود شما قبلش میفهمیدی

اره اگه همون صدا قلبشه از ۱۶ هفته میگیرن

من ۲۸هفته خونریزی کردم رفتم زایشگاه گرفتن

اره میگیرن

میگن از ۳۰ هفته به بعد باید هر هفته بدی

بعله هرهفته بری میگیرن

بله میگیرن

سوال های مرتبط

مامان اسرا فِنچَک🐣✨️ مامان اسرا فِنچَک🐣✨️ ۸ ماهگی
مامان آقا آروین مامان آقا آروین روزهای ابتدایی تولد
مامان آریا مامان آریا روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملای نازم مامان دخملای نازم روزهای ابتدایی تولد