۶ پاسخ

سابقه تاخیر داری؟!؟

منم ۵ روز تاخیر دارم، ولی نه علایم پریودی دارم نه حاملگی

خب تست بزن

بتا بده اگه باردار باشی نشون میده

طبیعیه
آبجی منم نداشت

بی بی زدی

سوال های مرتبط

مامان عشق دوقلو🧅 مامان عشق دوقلو🧅 هفته هفدهم بارداری
(مامی هدیه خدا) (مامی هدیه خدا) قصد بارداری