۴ پاسخ

احتمالا از نفخ

قسمت بالای رحم هست . منم همینجوری میشم بعضی وقتا . تا وقتی که کل شکم سفت نشده یا منظم نیست دردش مثل انقباض خطرناک نیست . حالا به دکترت هم بگو

منم همینجورم پریشب به دکترم گفتم گفت نفخ معدته و برام قرص داد واسه نفخ معده

معده ات هست

سوال های مرتبط

مامان مهوین🩷🫠 مامان مهوین🩷🫠 روزهای ابتدایی تولد