۸ پاسخ

برا منم دیشب همونجا می‌زد چون سفالیکه فک کنم دستش باشه خدا میدونه چقدر ترسیدم

اون بخاطر اینک بچه بزرگ میشه رحم جا باز میکنه میره بالااون نواحی خیلی دردمیکنن منم اینجوریم

نه منم همونجا میزنه برام فک میکنم تو واژنمه همش😂

اوف منم کشاله ران میشه از من بریچه بدتره مخصوصا لگد ک میزنه همش تو مثانمه

واس منم دقیقا همونجا درد میکنه میگن کشاله ران من چون سرکلاژم هستم موقع عمل ۲۳ بود الان شده ۱۸ خیلی فشار میاد درد میکنه پدرم در اومده

از منم دقیق همونجاس کلافم دیگ

منم اونجا حس میکنم

من این قسمت بدنم بشدت درد میکنهههه

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد