۶ پاسخ

من شربت معده آی دی ژل میخورم اون خیلیی آروم میکنه

عزیزم امپرازول میخوری شما هم؟

سلام من دیشب با دکترم صحبت کردم
گفت که شربت معده ام جی بخور
گفت حواست باشه ام جی اس نگیری
اس نداشته باشه

بله عزیزم هرروز صبح ناشتا

فاموتیدین بخور

من فاموتیدین میخورم

سوال های مرتبط

مامان شیرین بیان🩵 مامان شیرین بیان🩵 روزهای ابتدایی تولد