۴ پاسخ

خدا نکنه ولی باز احتمال داره بگیری . خیلی احتیاط کن

من که کلا مستعد عفونت شدم . خیلی حالم خوش نیست . چقدر میرم دکتر . ی مدت خوبم دوباره میگیرم

برو ی آزمایش ادراری بده

سلام مامان عطرین جان . وای منم دلم داخل واژنم کشاله رونم همش تیر می‌کشه

سوال های مرتبط

مامان فندوق 💙 مامان فندوق 💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری