چ سرلاکی برای بچه شش ماهه خوبه؟

۳ پاسخ

سرلاک فرنی برنج وحریره بادوم

من اول طعم برنج گرفتم خوب بود دیگه تموم که شد ازدیروز حریره بادام گرفتم اینم خوبه

من حریره بادام میدم خوشمزه است

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولوم مامان دختر کوچولوم ۱۵ ماهگی
مامان دختر کوچولوم مامان دختر کوچولوم ۱۵ ماهگی
مامان ارمیا🩵 مامان ارمیا🩵 ۸ ماهگی
مامان آلبالوها🍒 مامان آلبالوها🍒 ۸ ماهگی
مامان آیلین🧿هامین مامان آیلین🧿هامین ۱۳ ماهگی