مامانا چرا بچم گریه نمیکنه

۴ پاسخ

اللهی همیشه اروم باشه گریه نکنه خب

باید گریه کنه خدایا ما زن ها چرا اینطور هستیم گریه کنه میگیم کلافه شدیم چرا گریه میکنه اگه اروم باشه میگیم چرا گریه نمیکنه خوشحال باش که گریه نمیکنه راحت هستی

بچه منم اوایل اصن گریه نمی‌کرد ولی الان همش در حال گریس😖

نگران‌نباش دو‌روز دیگ بخاطر کولسک‌دهنتو‌سرویس میکنه الا برو خداروشکر کن

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی
مامان معجزه🦁🌞 مامان معجزه🦁🌞 ۱۰ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی
مامان فردوس وفرشته🩷 مامان فردوس وفرشته🩷 ۵ ماهگی