خانوما این شیر خشک خوبه؟

تصویر
۴ پاسخ

من ترومام که مال مادرانه میخورم خیلی خوبه

عزیزم اینو دکتر براش نوشته
چه قیمت گرفتین ؟

تجویز دکتر بوده یا خودت خریدی؟؟

اره خیلی خوبه اصلا یبوست نمیاره. من قبلا دخترم میخورد خیلیم خوب وزن میگرفت

سوال های مرتبط

مامان panah💗 مامان panah💗 ۱۴ ماهگی
مامان گردو مامان گردو ۲ ماهگی
مامان علی مامان علی ۱۱ ماهگی
مامان آرسام و آراد مامان آرسام و آراد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هانا مامان هانا ۱۴ ماهگی
مامان مامان جون مامان مامان جون ۵ ماهگی
مامان ayhan💙 مامان ayhan💙 ۴ ماهگی