ب بچه هاتون بیسکوییت مادر میدین بخورن؟

۱۱ پاسخ

بیسکوییت فسفوویت میدم
خودش دست میگیره میخوره

بله میدم
با مشورت پزشک

ن.......

بله ...بعضی وقتا تو سرلاک میریرم میدم

با شیر پاستوریزه

اره میدم

بعضی وقتا عصرا میدم ۳ تا دونه

بله میدم

دکتر به من گفت باشیر نرم کن بده بخوره

نه عزیزم چون شکر داره نمیدم

اره میدم

سوال های مرتبط

مامان مامان دنیز 🍭👧 مامان مامان دنیز 🍭👧 ۸ ماهگی
مامان رهام 
مامی رهام🤱🐣 مامان رهام مامی رهام🤱🐣 ۱ سالگی