۸ پاسخ

بسلامتی گلم 🥰

من وتودقیقاهم هفته هستیم☺️واسه منم امشب اینجوری شد😍

اون موقع که دکتر نوبت داده برا سز ۳۸ هفته و ۳ روزمه

وای من ۹ روز دیگه زایمانمه، به نظرتون دکترم زود برنمیداره بچمو؟؟

منم دقيقا همين زده گهواره باهميم
من سزارينم سه شنبه بايد برم

بسلامتی عزیزم❤طبیعی شما؟

به سلامتی عزیزم🤩

بسلامتی عزیزم 🥺

سوال های مرتبط

مامان مِهرادو تودلی💙 مامان مِهرادو تودلی💙 هفته سی‌وهفتم بارداری