همین که باردار شدی بزرگترین نعمته،من یا باردار نمیشم اگرم باردار بشم سقط میشه،هدیه ای که خدا بهت داده رو نگهدار
چجوری یهو باردار شدی؟
من خریتی کردم روز۶پریودیم بود لکه کم داشتم نزدیکی بدونه جلوگیری داشتم بعد۴روز بعدشم یک بار دیگه بدونه جلوگیری بود دیگه انقدر حواسم پرت بود یادم رفت قرص بخورم ولی فکر نکنم تام تخمک ازاد کردنم بوده باشه،اینم بگم سر جفت بچه ها۳ماه اقدام بودم تا باردار شدم،به نظرتون امکانش کمه خدایی نکرده باردار باشم؟یا کلا ربطی نداره،تا۱۵که تایم پریودیمه میمیرمو زنده میشم اخه سر اینکه سومی میشه نگرانم
سلام گلم تو بارداری سومته؟
ای بابا حق داری. منم همین شرایط شمارو دارم. اینو فقط کسی میتونه درک کنه ک شرایطش مثل ماس نه اونایی ک هی میان میگن خدارو شکر کن و خوشحال باش. چمیدونن وقتی تازه از بارداری و زایمان راحت شدی و بهو دوباره درگیرش میشی چ کابوسیه؟؟؟
آره میدونم آزمایش جنسیت تو ده هفته ولی حسن میگه پسره ،برای همین دلم پیش نمیاد برای سقط گفتم بزارم بعد اون موقع راضیش کنم دختر بود قانع بشه اما آب پاکی ریخت رو دستم که یا الان سقط کن هر چی بود بود یا اون موقع دختر باشه نمیمونه حتی اگه قلب داشته باشه
بچه چندمته
ایقد دلم میحاد ناخواسته باردار بشم چون خودم دلم میخاد ولی دلشو ندارم😂
منم جلوگیری ولی ارزومه یکی دیگه داشته باشم اونم بخاطربچه م گناه دلره تنهاه
نه عزبزیزم ناراحتی نداره من بچه اولم ناخواسنه بود الان ۴ سال و نیمشه . تصمیم گرفتیم یکی دیگه بیاریم الان نزدیک ۳ ماهشه اینقدر خوبه . دخترم اینقدر دوسش دارخ
خوش بحالتون چرادیگه ناراحت شوهرمن دیگه اصلا راضی نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.