به نظرم بزن هوش مصنوعی یا گوگل دلایل زیادی به نظرم داشته باشه
چون روش جلوگیریشون هورمونیه و باعث میشه تخمدان ها ضعیف بشن
والا من برای هردوتا بچه م روز بعد از پریودی بود تازه شم من قرص اورژانسی بلافاصله خوردم ولی خوب دیگه گرفت
چون اکثرا چند سال منی داخل نمیرزن و به اصطلاح واژن خشک میشه منی برای واژن و رحم خیلی مفیده و ویتامین های خاصی داره برای همون اکثرا دیر باردار میشن
من شنیدم مثلا اگ سزارین باشه عملش خوب انجام نشه مشکل ایجاد میکنه
وای خدا یدونه بچه من میگم همش کافیه خستمممم
چطو
منم میخام اقدام کنم
میخای بچه دوم بیاری?
عزیزم مخوای بچه دوم بیاری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.