۶ پاسخ

راسته ک میگن بچه ها تا شش ماهگی سرمانمیخورند؟

وای خدا نکنه این کوچولوها بگیره... منم خیلی میترسم.

منم همینطور یذره بچه بگیره خیلی سخته سیستم ایمنی ضعیف
من یه هفته دارم شربت زینک میدم البته دکتر نوشته براش

ماهم گرفتیم بدجوریه

اصلا ازخونه بیرون نرید، اگه هم میرید ماسک بزنید،
تا میتونی فعلا کسی هم اجازه نده بیاد خونتون
سلامت بچت خیلی مهمه
خیلی ویرووسه مضخرفیه، خیلی مراقب باشید

از هر چی بترسی سرت میاد نترس

سوال های مرتبط