مامانا واسه خرخر سینه بچه چی خوبه بدم؟؟

۲ پاسخ

به دونه دم کن بده بخوره

من برا دخترم شربت سالبوتامول دادم خیلی خوب بود هر ۱۲ساعت دو سی سی

سوال های مرتبط

مامان شاه پسرم❤️👑 مامان شاه پسرم❤️👑 ۱ سالگی
مامان H&&H مامان H&&H هفته هفدهم بارداری
مامان دخترنازم💖😍 مامان دخترنازم💖😍 ۲ سالگی
مامان فندق🫀 مامان فندق🫀 ۲ سالگی