سلام. مگه شیرخشک اپتامیل وزن دهیش بالاست؟

۳ پاسخ

نان از همه بیشترع

نه اصلا

نه نرماله
نان قویه واسه وزن دهی میگن خوبی

سوال های مرتبط

مامان پناهم😍 مامان پناهم😍 ۱ سالگی
مامان امیر سام❤️🧿 مامان امیر سام❤️🧿 ۹ ماهگی