پنج هفته پنج روز هستم که فتال پل تشکیل نشده

۵ پاسخ

منم پنج هفته و دو روزم ساک و کیسه زرده بود ولی قطب جنینی نه. گفت دو هفته دیگه بیا. طبیعیه

تا۸هفته ودوروزخودتومشغول کن وبهش فکرنکن،هروزبعده صبحونه اسیدفولیک۱ وبعده ناهارویتامین دی هزاربخور،همه چی اوکی میشه

زوده عزیزم من ۶ هفته و ۶ روز تشکبل شد

فک کنم زوده تا ۳ هفته دیگه وقت داری

سونو دادی؟

سوال های مرتبط