منم زایمان کردم🥹۳۵ هفته

۲۳ پاسخ

خوش قدم باشه گلم
طبیعی یا سز؟

عکسشو میشه ببینیم😍

بسلامتی عزیزم سزارین؟انجام دادی

35معمولا نمیره دستگاه برا چی بردن

بسلامتی گلم بچت نرف دستگاه چیشد زود زایمان کردی

مبارک عزیزم چراانقدزودنینیت رفته تودستگاه

بسلامتی خوشبحالت

بسلامتی عزیزم
نگفتن چقد باید ت دستگاه بمونه؟

بسلامتی عزیزم مبارکه 😍😍

به سلامتی خوش قدم باشه
چندکیلوه؟
دستگاه نرفت؟

چند کیلو بود بچتون

بسلامتی
چرا اینقدر زود

چشمت روشن عزیزم

بسلامتی قدمش خیر باشه. گلم

خوش ب حالت گلم مبارک باشه❤️
طبیعی بودید یا سز

کی عزیزم بسلامتی خوبین هر دو؟

مبارک باشه چرا اینقدر زود

بسلامتی عزیزم قدمش پراز خیر برکت باشه براتون
چرا ۳۵ هفته؟
سزارین یا طبیعی؟

نی نی رف تو دستگاه؟!

عزیز میلی داری

چرا ۳۵ سزارینی

نه مبارکه عزیزم
چرا انقد زود پس ؟
سزارین شدی یا طبیعی

ب سلامتی خوش قدم باشه

سوال های مرتبط

مامان حمیدرضا و حامیم مامان حمیدرضا و حامیم ۸ ماهگی
مامان آروین و آنیل🎀 مامان آروین و آنیل🎀 ۲ ماهگی
مامان آدرینا🥹🍼 مامان آدرینا🥹🍼 ۸ ماهگی
مامان 👼🏻𝐌𝐎𝐎𝐍𝐒 مامان 👼🏻𝐌𝐎𝐎𝐍𝐒 ۱۴ ماهگی
مامان پسرم دوتادختر مامان پسرم دوتادختر ۷ ماهگی
مامان روژان و ژینا مامان روژان و ژینا ۴ ماهگی
مامان ساریژ♥️ مامان ساریژ♥️ ۵ ماهگی
مامان دلارام👧🏻 مامان دلارام👧🏻 ۸ ماهگی
مامان الارز مامان الارز ۱ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۱ ماهگی
مامان پسرم مامان پسرم ۱۲ ماهگی
مامان تیارا😍 مامان تیارا😍 ۵ ماهگی
مامان شاهان🩵 مامان شاهان🩵 ۱۰ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۱۰ ماهگی
مامان آرشا🤍کیاشا مامان آرشا🤍کیاشا ۱۲ ماهگی