اینایی که میگن پلی کیستیکا همیشه کیت تخمک گذاریشون مثبت میشه برا من نشد که

۲ پاسخ

سلام خانوما گروه بارداری داریم توی روبیکا برای کسایی ک اقدام ب بارداری هستن ب این ایدی توی روبیکا پیام بدین لینک گروه روبفرستم😍😍🥰😘😘
@FA___FA784

نه بابا مال من هیچوقت مثبت نمیشه اتفاقا😂
بجز ماهایی ک دارو میخوردم و الان ک یکم وزن کم کردم انگار بهتر شدم کیتام وسط ماه مثبت میشه

سوال های مرتبط

مبینا
در انتظار نی نی 👩🏼‍🍼🤰🏼 مبینا در انتظار نی نی 👩🏼‍🍼🤰🏼 قصد بارداری