خانما پسرم سرما خورده همش بالا میاره چکارگنم

تصویر
۳ پاسخ

شربت انداسترون بده یک سی سی

دکتر علیه السلام

حتما ببر دکتر ، دارو بده استفراغ نکنه

سوال های مرتبط

مامان شاه پسرم مامان شاه پسرم ۲ سالگی