۶ پاسخ

بله هزار ماشالله خیلی خوبه
هتوز حدود ۵ هفته دیگه وقت هست برای وزن گرفتن بچه
توی ماه اخر رو بچه خوب وزن میگیره

خیلی خوبه
خودت سونو دادی یا دکتر نوشت
من دوست دارم برم سونو بدم ببینم چند کیلو بعد میگم شاید دکتر خودش منو بفرسته

منم همینقدر بود
۳۸ هفته تمام زایمان کردم بچم ۳۲۰۰ بود

خیلی عالیه ماشالله . تا تولدش ۳/۵بشه احتمالا

عالیه تا بدنیا بیاد ۳ کیلو میشه

بله صد درصد خوبه

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان شاهین💙 مامان شاهین💙 ۵ ماهگی
مامان Hana🩷 مامان Hana🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری