عیبی نداره پفیبا درست کردم بخورم؟

۷ پاسخ

منم نیم ساعت پیش درست کردم وخوردم چون خونگی درست میکنی مشکلی نداره

نوش جونت

اتفاقن عالیه پفیلا فیبر دارع خیلی خوبه

ن عیبی نداره بخور

پفیلا نه چرا بد باشه

چه عیبی میتونه داشته باشه😐

نه،منم خیلی هوس کردم امروز🥺

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان حلما مامان حلما روزهای ابتدایی تولد