الرژی به پروتئین گاوی،
اگر اسهال شده هم ممکنه عفونی باشه
پسرم اینجور بود خون و خلطی طور بود و خیلی گریه میکرد حساسیت ب پروتیین بود شیرخشک اپتامیل پپتی براش خریدم خوب شد
الرژی پروتئین گاوی
تب هم داره؟
خلط هم توش هست؟
از دکتر های اینترنتی نوبت بگیر باهاش مشورت کن
الرژی
الرژی
احتمال زیاد حاسیت ولی دکتر ببر مطمئن شی ۰اگه شیر خشکیه باید شیرش عوض شه اگه شیر مادر میخوره باید رژیم مخصوص بگیری تجربش داشتم
اگه اسهال نیست و مریض نشده احتمالا آلرژی به پروتئین گاوی
یا حساسیت یاعفونت دختر منم داشت بردم دکتر خوب شد
حساسیت به پروتئین گاویه
دختر من حساسیت ب پروتئین گاوی
حساسیت به پروتئین گاوی ببر دکتر ازمایش مینویسه اگر بود اگر شیر خشکی هست باید شیر رژیمی بخوره اگرم شیر خودت رو میخوره باید رعایت کنی رژیم غذاییت رو
حتما ببرش دکتر ولی احتمال زیاد حساسیت به لاکتوزه
بعضی وقتا نشونه گوارشی هم هست حتمن آزمایش کم خونی بده اینجور موقع ها کودک کم خون میشه و خطرناکه من تجربشو داشتم حتمن پیگیری کن
التهاب روده البته اگر بچه اسهال و دل درد دونه روی پوست نداره نگران نباش
حساسیت به پروتعین گاوی داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.