۶ پاسخ

پیامات واسم نمیاد شمارتو بفرس ایتایی جایی بت پیام بدم

وای داری میزایییی😂🫡

بله ب احتمال زیاد
منم دعا کن

ببین اگه فاصلش هی در حال کم شدن بود برو بیمارستان

منم کمرم با دلم درد میکنه انقباض هم دارم.

اره انقباضه
فاصلش کم بشه باید بری بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان 🩵هایکا🩵 مامان 🩵هایکا🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته سی‌وهفتم بارداری