کسی هست که باردار باشه و قرص تیرویید مصرف کنه؟

۸ پاسخ

بله من مبخورم و بهتر شده

اره من

من میخورم و اصلا دوزش رو کم و زیاد نکن و مرتب بخور. داروی مهمیه

من هستم ولی ازمایش دادم ببینم چند میشه البته مال من 3.9 بود گفت باید 2.5 باشه

من دارم مصرف میکنم تازه چندروزه

بله من میخورم باردارم ۱۲هفته هسم

بله من از قبل هم داشتم الانم میخورم

من ترویید دارم دکتر گف قرص بخوری پایین بیاد بادار میشی

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته یازدهم بارداری
مامان فاطمه زهرا🥰😍 مامان فاطمه زهرا🥰😍 ۶ ماهگی