کسی هست قرص دمترون مصرف کنه تو بارداری

۸ پاسخ

اره من میخورم روزی یدونه

منم شنیدم ضرر داره
متوکلوپرامید نوشت برام ک خب یه سری قوانین خوردن داره
از دکترت بپرس

من میخورم چون تهوع کن خیلی شدیده و هیچ دارویی روم تاثیر نداشت

من هفته اول میخوردم بعد که رفتم دکتر گفت بهم نخور ضرر داره واسم دمین هیدرانات نوشت اونو میخورم وقتی تهوع دارم.ببین دکترت چی تجویز میکنه همونو استفاده کن

من اندانسترون میخورم ک یکی هستن تقریباً

خیلی حالت تهوع دارم

بنظرتون مصرف کنم

بله منم هفته های اول استفاده میکردم
ولی الان دیگ نه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا🥰😍 مامان فاطمه زهرا🥰😍 ۶ ماهگی
مامان لیلا مامان لیلا روزهای ابتدایی تولد
مامان تابان مامان تابان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ماکان و آرکان مامان ماکان و آرکان روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم و تو دلی مامان دخترم و تو دلی ۷ ماهگی
مامان تمشک مامان تمشک هفته چهاردهم بارداری