خانوما اخرین سونو چندهفتگی هستش

۳ پاسخ

من امشب رفتم آخریشو ۳۷ هفته و ۳ روزم

چون دکترم برام نوشته اخرهفته برم میخام نگهدارم این هفتم تمومشه شنبه برم ببینم نامه هم میده

فک میکنم 36 هفته اینا

سوال های مرتبط

مامان آنا نیلا مهربد مامان آنا نیلا مهربد ۴ ماهگی
مامان ابولفضل مامان ابولفضل ۹ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۱۰ ماهگی
مامان سه فرشته🧚‍♂️ مامان سه فرشته🧚‍♂️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان علسچه🍯💕 مامان علسچه🍯💕 هفته سی‌وششم بارداری