سلام مامانها آخرین سنو چندهفتگی بایدرفت؟

۵ پاسخ

من ۳۴ هفته و ۳ روز رفتم

اخریش سونو وزنه ۳۴ هفنه

۳۶ یا ۳۷ میرن

من ۳۰ هفته رفتم الان دکترم واسه اخر این برج هم نوبت زده برام برم سونو وزن

۳۲هفته و ۵روز رفتم

سوال های مرتبط

مامان گیســو&هستی مامان گیســو&هستی ۹ ماهگی
مامان ❤️‍🔥گندم🥰 مامان ❤️‍🔥گندم🥰 ۹ ماهگی
مامان آنا نیلا مهربد مامان آنا نیلا مهربد ۴ ماهگی
مامان دنیز💞دانیال💙 مامان دنیز💞دانیال💙 ۶ ماهگی
مامان سه فرشته🧚‍♂️ مامان سه فرشته🧚‍♂️ هفته سی‌وهفتم بارداری