سلام خانوما آخرین سونو چندهفتگی هست؟

۴ پاسخ

۳۶هفتگی

من میخوام‌ هفته دیگه ۳۴ برم ولی بعدش دکترم گفت دوباره باید بری چون قندت لب مرزه. البته دکترم وسواسیه.

معمولا همین ۳۵،۳۶ میفرستن سونو ،آخرین سونو

من ۳۵ هفته رفتم

سوال های مرتبط

مامان ❤️‍🔥گندم🥰 مامان ❤️‍🔥گندم🥰 ۹ ماهگی
مامان آنا نیلا مهربد مامان آنا نیلا مهربد ۴ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۱۰ ماهگی
مامان هیراد💙😘 مامان هیراد💙😘 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان سه فرشته🧚‍♂️ مامان سه فرشته🧚‍♂️ هفته سی‌وهفتم بارداری