۷ پاسخ

جنین نبود توش؟

بازم تا ۱۰ هفته صبر کنید و از دکتر زنان‌های خوب دیگه هم نظر بپرسید

منم هفته پیش رفتم سونو گفت ۷ هفته و دو روزت و ولی رشد جنین متوقف شده و قلب نداره
الان ی هفتس منتظرم باز برم سونو شاید معجزه ای شد
ولی خودم متوجه شدم الان دو هفتس علائم بارداریم متوقف شده و فقط حالت تهوع دارم
با ای وی اف باردار شدم و الان داغونم

توکلت به خدا باشه

حاملگی پوچ چیه؟یعنی کیسه و یاک بارداری هست اما جنین نیست؟🙄

😭😭😭😭 آخه تو این هفته

خسته شدم

سوال های مرتبط