جنین نبود توش؟
بازم تا ۱۰ هفته صبر کنید و از دکتر زنانهای خوب دیگه هم نظر بپرسید
منم هفته پیش رفتم سونو گفت ۷ هفته و دو روزت و ولی رشد جنین متوقف شده و قلب نداره
الان ی هفتس منتظرم باز برم سونو شاید معجزه ای شد
ولی خودم متوجه شدم الان دو هفتس علائم بارداریم متوقف شده و فقط حالت تهوع دارم
با ای وی اف باردار شدم و الان داغونم
توکلت به خدا باشه
حاملگی پوچ چیه؟یعنی کیسه و یاک بارداری هست اما جنین نیست؟🙄
😭😭😭😭 آخه تو این هفته
خسته شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.