چه دمنوشی بخورم واسه ازبین بردن نفخ خوبه؟؟؟

۴ پاسخ

زنیان

زیره سبز

عرق نعنا خیلی خوبه. چای دم کن یه استکان بریز یه لیمو سوراخ کن بنداز توش یکم ک نرم شد فشار بده ک ترشیش دراد خیلی خوبه

آویشن رازیانه

سوال های مرتبط

مامان آرازودنیز مامان آرازودنیز ۱۳ ماهگی
مامان 🥹آوا🥹 مامان 🥹آوا🥹 ۱۰ ماهگی