۲ پاسخ

فقط شیر با آد بده

فعلا ک فقط همون آد هسته من
چون دخترم وزن تولدش کم بود دکتر اهنم بهش داد دیدم یبوست میشه دیگ بهش ندادم

سوال های مرتبط

مامان پناه 
خانم مامان پناه خانم ۱ ماهگی
مامان دلانا🐣 مامان دلانا🐣 روزهای ابتدایی تولد