چجوری فرنی جو درست کنم؟؟

۴ پاسخ

جو دوسر پرک و با اب بزار کمی بپزه و شیر اضافه کن با کمی کره و پودر بادام غلظت که گرفت خاموش کن
میتونی پوره موز هم قاطیش کنی موقع سرو

ن بابا زوده نشاسته

جو پرک بزار خوب بپزه بعدا با یه خورده بادام که قبلا پوست گرفتی و آسیاب کردی بزار بپزه بعدا موقع خوردن یه سی‌سی شیر خشک بریز بهش بده ولی شیر خشک نباید بریزی توش که سر گاز جوش بخوره موقعی که سر گاز برداشتی شیر خشک بریز بده بخوره

شیر و نشاستع ذرت و زعفران و شکر

سوال های مرتبط

مامان پریماه جان مامان پریماه جان ۱۲ ماهگی
مامان دلوین🌹 مامان دلوین🌹 ۱۷ ماهگی
مامان سید کارن مامان سید کارن ۱ سالگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان معجزه خدا جون مامان معجزه خدا جون ۹ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۱ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۱۱ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۱ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۱ ماهگی
مامان تیارا مامان تیارا ۱۶ ماهگی