ماماناشماخون بندناف نی نیتونوذخیره میکنین؟

۱۰ پاسخ

حتما انشاالله

اها بعد هزینه داره جایی که باید نگه دارن کجا نگه میدارن

عکس بارداری هم همه میگن بگیر ولی من خودم از اینکه شکم گنده بیفته تو عکس. خوشم نمیاد تهش اونم بزارم وقتی بچه یکساله شد ازش. عکس بگیرم 😛

من انجام نمیدهم برا انشا بچه دوم.. درسته خیلی. مفیده کاربرد نداشته ولی خاله ام چند سال پیش مال دوتا بچه شا نگه داشته. هنوزم استفاده نشده ...برا بچه دومم نگه میدارم

به چه دردی میخوره؟

یعنی چی ذخیره؟

من انجام میدم چون بچه خواهرشوهرمم نیاز داره احتمال داره مال بچه من بهش بخوره

اره خیلی دوس دارم هزینش فک کنم زیاد باشه

من قصد دارم انشالله ذخیره کنم.

من دوس داشتم انجام بدم ولی هزینش برام زیاده

سوال های مرتبط

مامان دوران🩵👶🩵 مامان دوران🩵👶🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی روزهای ابتدایی تولد
مامان 💞دخملم دلارا💞 مامان 💞دخملم دلارا💞 روزهای ابتدایی تولد
مامان جانا مامان جانا روزهای ابتدایی تولد
مامان بشه من(هامین💙) مامان بشه من(هامین💙) ۳ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان آرسام کوچولو مامان آرسام کوچولو ۲ ماهگی
مامان مروارید مامان مروارید هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دختر و پسر نازم مامان دختر و پسر نازم ۳ ماهگی
مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان aram.arsam مامان aram.arsam ۱۰ ماهگی