سلام مامانا چی واسه وزن گیری نوزاد خوبه

۶ پاسخ

فرنی رو با پوره سیب قاطی کن بده بخوره میان وعده پوره سیب بده بهش به فرنی هاش کره اضافه کن سوپ مرغ بده بهش الان بیشتر چیزا واسش مجازه خیلی چیزا میتونی بدی ولی سیب خودش وزن دهی خوبی داره

شیرخشک بریز تو فرنی

سرلاک

با پزسک مشورت کن

منم لاک کن ببینم عزیزم

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان رادین👼🏻✨️ مامان رادین👼🏻✨️ ۱۱ ماهگی