اینقدر بدم میاد یکی بچمو میبینه بگه چقدر لاغر شده
فقطو فقطو فقط شیر
غذای کمکی شو بده فرنی پوره اینا یکم کره قاطیش کن وزن میگیره
چرا دوست داری تپل بشه .وزن مناسب خوبه.پسر من الان تپله کمرم درد میگیره بلندش میکنم
درسته میگن شیر تپل میکنه ولی پسر من شیر درست حسابی نمیخوره به جاش غذا میخوره و خدا رو شکر خوب وزن اضافه کرده
به نظرم بیشترش به ژنتیک بستگی داره الان دختر من ژنتیکیه مثلن موقع زایمان۴ و ۳۰۰ بود موقع واکسن شیش ماهگیش ۹و ۲۰۰ بود اصلن حرص نخور به خودتم سختی نده بچه مهم اینه که سالم باشه
شیر مولتی ویتامین و چنتا غذا نوشتم تو تاپیکام حتما ببین
ببين من يه مدت فقط شير پسرم زياد كردم تو يه ماه ٧٠٠ گرم وزن گرفت ، ٦ ماهگيش ٦٣٠٠ بود الان حدودا ٨٣٠٠ غذا دو وعده ميدم هر چى بخوره ولى شير زياد ميدم
سرلاكم خوب وزن ميده
من حتى پودر بيسكوييت فسفويتم گرفتم اونقد تاثير نداشت
مولتى ويتامينم فقط همون كه بهداشت ميده خوبه ، نئوزينكم بده
پودر بیسکویت فسفوویت
بچتون وزنش چنده؟؟
پودر سنجد گرفتم تو فرنیش میریزم انشاالله ک تاثیر داشته باشه
اوتمیل سیب هم خیلی پروتئینش بالاس و خوشمزه س
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.