۳ پاسخ

۳۶ کم نیست اصلا هول نکن دمای معمولی نوزاد ولی دیگ سرخود شیاف نزار برای بچه اونم برای واکسن همون پاراکید کافیه

چرا شیاف گذاشتی فقط باید استامينوفن بدی مخصوصا که تب نداشته الانم مشکلی نداره ۳۶ خوبه

نه کم نیست زیر ۳۵ نزار بیاد

سوال های مرتبط