هم هفته های من کیا هفته دیگه میرم برا انتی ؟؟؟؟

۸ پاسخ

من شنبه میرم🥲🥲

من سه شنبه اين هفته ميرم ٩/١٨

من ۲۲آذرمیرم

دکتربه حساب سونوی قلب واسه ۱۱هفته و دوروز بهم گفته برم آنتی که به حساب پریود میشم ۱۱هفته و پنج روز حس میکنم زوده برام

منم هفته بعد میرم

منم می‌خوام همین هفته برم شما چند هفته این؟؟

شما الان وقتشه بری دیگه ممکنه چند روزی فرق کنه تاریخ زایمان به مشکل نخوری من چهار روز جلوتر از سونوی قلب بودم
سونوی قلب زده بود ۲۸ خرداد
سونوی انتی زد ۲۴ خرداد
من به حساب سونوی قلب ۱۲ هفته دقیق رفتم سونو انتی ولی تو سونو انتی ۱۲ هفته و ۴ روز بودم

من انشالله همین هفته میرم

سوال های مرتبط

مامان نبات🍭 مامان نبات🍭 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان شازده خانوم💖 مامان شازده خانوم💖 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیررضا مامان امیررضا ۳ ماهگی
مامان جوجه👶💙 مامان جوجه👶💙 روزهای ابتدایی تولد