اسم هانیه خوبه؟

۱۲ پاسخ

هر اسمی به دلت هست بزار تا وقتی ام. به دنیا نیمده به کسی نگو

اسم من هانیه هست ۲۷سالمه .ولی برا بچه های الان مناسب نیست

اصلا قشنگ نیست قدیمیه مال ۳۰ سال پیش

این همه اسم‌های شیک و بروز هست حالا چیرا هانیه؟

هرچی به دلت بشینه قشنگه

هرچی خودت دوست داری بزار ما هر اسمی بگیم همه مخالفت میکنن پس بهتره اسمشو انتخاب کنی و تا به دنیا اومدنش نگی

من دوسش ندارم اسمای قشنگتری هست

بنظرم نه اصلا

مهم اینه به دل خودت بشینه عزیزم🤍🌸

قشنگ هست بااصالته اسم هانیه

خوبه ولی قدیمی شده

بنظرم خيلي قديميه

سوال های مرتبط

مامان طهورا مامان طهورا ۲ ماهگی
مامان هدیه خدا♥️🪽 مامان هدیه خدا♥️🪽 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 👶هینا👶 مامان 👶هینا👶 ۹ ماهگی
مامان 👶هینا👶 مامان 👶هینا👶 ۹ ماهگی