اسم دخترا. هانیه یا نورا بزارم؟؟🩷🩷

۱۴ پاسخ

روشنا قشنگتره به نظرم

نورا قطعاً

نورا حیلی قشنگه

اسم دوست من هانیه س نزدیک ۴۰ سالشه 😬

نورا

نورا

نورا قشنگه

تا الان انتخاب نکردین

من اسم دخترم ریحانه اس اینو میخوام حانیه بذارم همه میگن قدیمیه ولی از اول بارداری فقط دارم حانیه صداش میکنم دست خودم نیس

اگه خودت دوس داری بزار عزیزم مهم حسی هت که خودت از اسم میگیری

نورا بهتره👌

نورااا

نورا.

هانیه خیلی قدیمیه ، نورا قشنگتره

سوال های مرتبط

مامان سوگند مامان سوگند هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نورا 🩷 مامان نورا 🩷 ۳ ماهگی
مامان پرنسس🩷 مامان پرنسس🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان اَبراگیانکم🧸🤎 مامان اَبراگیانکم🧸🤎 ۶ ماهگی
مامان لنا🩷 مامان لنا🩷 ۹ ماهگی