سوگل باز بهتره اما اگربتونی اسم جدیدتر هم انتخاب کنی بهتره
سوگل
سوگل
سوگل خیلیییی بهتره
سوگل .
سوگل🤩
سوگل.
سوگل 🙂
سوگل حتما
سوگل.
سوگل 😍
سوگل قشنگتره🥰
سوگل .
چرا هیچکس با اسم من موافق نیس☹️گلبم شیکست💔😂
نرگس نزار توروخدا
نازگل
اسم دخترمن سئوگی هس
گفتم شاید به دلت بشینه عزیزم
نرگس به نظرم خیلی سنگینه …سوگل باز قشنگتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.