بچه اسم دخترم رو نرگس بزارم یا سوگل🤔😍🩷

۱۸ پاسخ

سوگل باز بهتره اما اگر‌بتونی اسم جدیدتر هم انتخاب کنی بهتره

سوگل

سوگل

سوگل خیلیییی بهتره

سوگل .

سوگل🤩

سوگل.

سوگل 🙂

سوگل حتما

سوگل.

سوگل 😍

سوگل قشنگتره🥰

سوگل .

چرا هیچکس با اسم من موافق نیس☹️گلبم شیکست💔😂

نرگس نزار توروخدا

نازگل

اسم دخترمن سئوگی هس
گفتم شاید به دلت بشینه عزیزم

نرگس به نظرم خیلی سنگینه …سوگل باز قشنگتره

سوال های مرتبط

مامان نبات شیرین من🩵 مامان نبات شیرین من🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیسا✨️🧸 مامان آیسا✨️🧸 ۷ ماهگی
مامان سورگل مامان سورگل هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری