خانوما موندم اسم بچه رو بزارم یزدان یا نه 🤔

۸ پاسخ

هم بامعنی هم اصیل
اگه دوسش داری به نظر انتخاب خوبی میاد🙂‍↕️

اره خیلی قشنگه😍

مهم دوست داشتن خودته نه نظر بقیه عزیزم هرچی تو دلته بزار

خیییلی قشنگه

یزدان اسم خیلی ناناسیه

بذار.

بیخیال بابا!!! اسم پیرمردهای فامیل ماست

نه اصلا

سوال های مرتبط

مامان سوگند مامان سوگند هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پسرم 🩵 مامان پسرم 🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد ۸ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۲ ماهگی
مامان هاکان و پسری🩵💙 مامان هاکان و پسری🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری