دخترا یه چیزی میگم نخندید من شکمم کجه 🫤چرا؟؟

۱۶ پاسخ

سلام عزیزم بچه خودش جمع کرده منم همینطورم

مال منم کجه

واس منکه معلوم نیست زیاد انگار کمی پرخوری کردم کوچیکه🥲

بخاطر اینه که بچه خودشو جمع کرده تو یک قسمت از شکمت

بچه ی گوشه جمع شده
از من همش سمت چپمه اینطرفم باد کرده 😂

😂😂😂😂بچه کج نشسته

عزیزم بچه خودشو جمع کرده یه طرف ببین این خوب نیست بدمیا بیاد کولیک زیاد میگیره شکمت روشو فقط یکم گرم کن تا بیاد وسط خودشو جمع نکنه 😘🤰

منم طرف چپ شکمم از راستم همیشه قلمبه تره

منممم

بچه خودشو اون سمت قلمبه کرده

مال منم همینه چپم پایین تره راسته

من نظری ندارم نمیدونم 😉

بچه‌ لج‌ کرده‌ رفته‌ یه‌ گوشه😂

بچه ی طرف جمع شده😂

همیشه کجه؟

😂عکس بده

سوال های مرتبط

مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دو پسرون مامان دو پسرون ۳ ماهگی
مامان جوجم 🐥💙 مامان جوجم 🐥💙 هفته بیست‌ودوم بارداری