۴ پاسخ

من چون دخترم عفونت ریه داشت دکترش گفت دو هفته دیر تر بزنم به بهداشت هم گفتم گفتن عیبی نداره

دیگه بعد از ۱۰ روز دیروز رفتم زدم

برو شهر مامانت بزن همم مامانت هست کمکت می‌کنه به عنوان مهمان میزنن

خیلی دیر میشه که

اره دختر من سرما خوردگی داشت 13 روز بعد زد ولی سر موقع بزنی اگه مشکلی نداره بهتره اگه مریضه نزن

سوال های مرتبط

مامان برایان پسرقشنگم🤰🏻 مامان برایان پسرقشنگم🤰🏻 ۳ ماهگی