جواب آزمایش من چطوره خانوما ؟

تصویر
۳ پاسخ

باید ۱۵تا ۱۶ هفته این آزمایش رو بدی منم ۱۵ هفته دادم فری بتام بالا بود
شما الان آزمایش رو دادی

جنسیت چی بود گلم

خوبه خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان رادین هفته سی‌ونهم بارداری
مامان قندعسل 💙 مامان قندعسل 💙 ۸ ماهگی
مامان کیامهر مامان کیامهر هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ائلمان مامان ائلمان هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پسر طلا(آرن) مامان پسر طلا(آرن) ۶ ماهگی
مامان آرین کوچولو 🩵 مامان آرین کوچولو 🩵 ۱۰ ماهگی
مامان فندق من مامان فندق من ۶ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌ونهم بارداری