خانما. کشاله رون پاهام درد میکنه آیا طبیعیه ؟؟؟؟

۳ پاسخ

اره مال منم اینجور🙁

بارداری مگه چیز غیرطبیعی هم داریم؟😂همچی طبیعیه.انواع اقسام درد ها

آره عزیزم بخاطر بازشدن لگن

سوال های مرتبط

مامان آقا کوهیار مامان آقا کوهیار ۳ ماهگی
مامان ویهان🐥💙🐣 مامان ویهان🐥💙🐣 ۱۲ ماهگی
مامان 👼🏻sevin👼🏻 مامان 👼🏻sevin👼🏻 ۴ ماهگی